Tuesday, May 19

Cara nak Kuruskan peha dan seluruh badan | Set Kurus

Set Kurus Shaklee
Lecithin, zinc complex dan cinch shake baru je sampai..harus dihantar ke tangan tuannya...
Cinch ni bukan sebarang protein sebab dia non gmo protein.


» non gmo = genetik soya yang tidak pernah diubah.Harga lagi mahal dan sumber yang terhad.protein yg genuine dah premium.perlu dimakan demi tuntutan badan yg perlukan protein yg baik.

Biasa kita minum air soya yeos, tahu goreng, tauhu basah, tempe goreng tu yang gmo punya.

»gmo = genetik soya yang diubah.berlaku kerana permintaan dunia yang tinggi.menguntungkan industri ladang soya dan biasanya dijual sangat murah.protein yg tidak genuine lagi.tidak boleh dimakan selalu.

So marilah jadi pengguna bijak dimana hanya mengambil makanan 100% semulajadi seperti Shaklee, untuk kurus, untuk cantik dan bertenaga sepanjang hari dengan 



No comments:

SURPRISE DELIVERY SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA SETIAP HARI !

  𝗖𝗢𝗞𝗟𝗔𝗧 𝗠𝗢𝗜𝗦𝗧 𝗟𝗘𝗟𝗘𝗛 𝗘𝗫𝗧𝗥𝗔𝗩𝗔𝗚𝗔𝗡𝗭𝗔   Harga RM56 jer  Boleh tulis atas kek  Boleh add on Bouquet/Belon  Order Hari...