Sunday, July 12

Penapis Air Mudah Alih dan mampu milik.


Bagi anda anda yang selalu menghadapi masalah air paip keruh, kotor dan berkarat saya cadangkan anda memiliki penapis air unik Shaklee ini. Sangat sesuai untuk semua tempat dan mudah alih. Sesiapa sahaja boleh menggunakan penapis air ini dengan mudah.


Penapis air ni boleh menuras air sehingga 800 gelen air. Setiap pembelian disertakan dengan penapis air, 3 filter yang setiap satu boleh menuras sehingga 800 gelen air. Sememangnya sangat menjimatkan dan harganya sangat berpatutan dan mampu dimiliki oleh semua oarang.


Air yang ditapis selamat diminum selepas kerana Penapis Air Shaklee ini mampu menapis semua kekotoran, sisa karat, pepejal halus, habuk kecil , tanah, dan semua jenis kekotoran air yang sangat halus.

Penapis air ini boleh didapati disetiap outlet Shaklee atau lebih mudah hubungi agent Shaklee Amy di talian 017-7697364. Penghantaran diseluruh Malaysia.

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...