Saturday, July 11

Ubat sakit kaki.


Assalammualakum semua, entry kali ini kita nak cerita tentang kehebatan Vitamin Kalsium Shaklee atau lebih dikenali sebagai Ostemattix. Bagi mereka yang  kerap terkena penyakit kejang otot atau pun lebih dikenali sebagai simpul biawak itu petanda tubuh badan anda sedang mengalami kecelaruan otot. Langkah awal adalah menambah pengambilan kalsium dalam diet harian anda. InsyaAllah kekejangan otot anda akan hilang. 

Ini terbukti dimana ketika saya pernah selalu di serang kekejangan otot kerana mengamalkan diet Atkin ..iaitu diet proten rendah karbo. Ianya menyebabkan saya kekurangan kalsium dan saya akan diserang kekejangan otot di betis setiap kali waktu pagi ketika waktu tidur. Kejadian yang kerap berulangkali ini menjadikan saya trauma. Sedikit sebanyak maklumat diinternet telah mengesahkan simptom ini berlaku kerana badan sedang memberi isyarat bahawa badan saya sedang memerlukan vitamin kalsium yang lebih tinggi. Atas dasar nasihat sahabat saya mengambil Ostemarix Ahamdulillah tindakbalasnya boleh dilihat dalam masa satu hari sahaja!

Ostemarix mengandungi 4 komponen penting  dan inilah yang membezakan Kalsium Shaklee benar-benar berbza dengan vitamin kalsium diluar sana. Ostematrix terdiri daripada Kalsium, mangan, potassium dan magnesium. Ianya sangat lengkap!


Osematrix ini sangat sesuai untuk semua masalah penyakit tulang. pengambilan setiap hari adalah pencegahan awal dari penyakit tulang seperti athritis. Saya sangat mencadangkan anda mengambil Ostematrix dalam diet harian anda. Semakin meningkat usia anda semakin tinggi Kalsium diperlukan dalam tubuh badan anda.

Bagi mereka yang ingin mendapatkan Ostemarix, sila hubungi Amy di 017-7697364.

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...