Monday, July 13

Psoriasis dan penawarnya


Psoriasis merupakan penyakit kulit yang paling tertua didunia. Ia tidak berjangkit dan tidak ada penawar yang boleh mengubati penyakit ini. Kebanyakkan pakar kulit menyatakan penyakit ini hanya boleh dikawal dari terus merebak. Penyakit kulit ini boleh merebak ke seluruh badan jika tidak dirawat dari awal. 

Psoriasis jenis  'Hairline'
                               
Di Shaklee terdapat beberapa vitamin yang boleh dimakan untuk merawat penyakit kulit psoriasis ini. Vitamin VIVIX adalah paling terbaik dalam merawat Psoriasis kerana salah satu kebaikkannya adalah kebolehupayaannya untuk membaiki DNA yang rosak di dalam badan manusia. VIVIx adalah tonik yang paling terbaik pernah dihasilkan oleh Shaklee mampu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit dan paling hebat ia membantu kita mengembalikan wajah jawet muda 25 tahun lebih dari usia sebenar...hebatkan!

Pengambilan vitamin B pula adalah membantu membekalkan vitamin B penting dalam badan manusia kerana ia satu-satunya vitamin yang tidak mampu dihasilkan oleh badan manusia itu sndiri. Fungsi utamanya adalah membantu mengurangkan stress dalam badan manusia. Psoriasis akan menjadi lebih teruk apabila tubuh badan menjadi terlalu stress, ini mungkin terjadi apabila kita gagal mengurus tekanan dengan betul.

Pengambilan Nutriferon sangat penting kerana fungsi utamanya melindungi tubuh badan dari sebarang jangkitan. Nutriferon akan menambahkan imunisasi dalam tubuh badan. Mengelakkan tubuh badan mudah dijangkiti kuman. Sangat sesuai untuk kanak - kanak yang selalu dejangkiti demam.

Pengambilan vitamin C jugak mampu memberikan kulit yang lebih baik dan sihat. Vitamin C juga tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Vitamin c ada kolagen semulajadi yang sangat memberi manfaat pada kulit badan.

Pengambikan Omega adalah penting kerana ia mampu merawat alahan kulit yang teruk. Kandungan Omega terdiri daripada ikan laut dalam yang sukar didapati. Omega penting untuk semua manusia.

Mari kita lihat testimoni psoriasis yang sudah berjaya!
Testimoni 1

Testimoni 2
Testimoni 3

Bagi anda yang sedang bermasalah psoriasis marilah rawatnya dengan segera kerana jika dibiarkan ia boleh merosakkan sendi2 anda. Boleh hubungi Amy di talian 017-7697364. Buat pengetahuan anda, saya juga mengahadapi masalah psoriasis. Insya Allah saya kan cuba menjawab. 

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...