Tuesday, July 7

Shaklee YES sehingga bulan oktober 2015

Jumaat lepas bertempat di Shaklee Taman Molek Johor, kami sempat mendengar talk tentang program terbaru Shaklee yang di panggil YES. Sasaran adalah kepada SID baru mendaftar Shaklee. Dimana program ini memperkenalkan insentif wang tunai kepada mereka yang berjaya membuat jualan lebih dari 3000 uv.

Naib presiden Shaklee iaitu Mr Kelmen sempat memberi talk buat pertama kali di Jb selepas YES diperkenalkan sejak bulan lepas. Sangat teruja mendengar talk darinya. Kata-kata semangat tidak putus-putus diucapkan bagi membangkit semangat kami.
Talk hampir 2 jam ini disertakan dengan penyampaian cek wang untuk member Shaklee yang berjaya membuat jualan yang disarankan. Tahniah diucapkan!

Hampir pukul 12 majlis berakhir dan kami semua berebut membeli marketing tools YES yang berbentuk handbook yang sangat mudah untuk diberi kepada downline. Min 10 pcs pembelian.Hanya boleh didapati di kaunter-kaunter Shaklee diseluruh Malaysia.
Bagi anda yang masih belum menjadi ahli Shaklee ini lah masanya untuk anda mendaftar dan mendapat percuma Vitalea sempena menyambut ulang tahun vitalea yang ke 100 tahun! Hebat kan?

Jom daftar sekarang sila hubungi Amy di talian 017-7696364 sekarang!

Mr Kelmen 

Last Speech
Me & Shaklee

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...