Friday, July 3

Psoriasis Penyakit Kulit Tertua di dunia


Ada sesiapa disini yang sedang berhadapan masalah kulit yang menakutkan seperti ini?
Dimana kulit badan anda tiba -tiba menjadi kemerah-merahan dan lama-lama bertukar menjadi kering bersisik seolah - olah seperti keruping kelemumur. Jikalau simptom ini sedang berlaku pada tubuh badan anda maka ketahuilah bahawa anda sedang mengalami masalah psoriasis kulit dan jika dibiarkan lama-kelamaan ia akan menjadi lebih teruk.

  
Kulit Psoriasis kerap berlaku disekitar paha. Penyakit ini boleh menyebabkan seseorang menjadi murung dan kurang berkeyakinan diri.


Psoriasis paling kerap berlaku disekitar kulit kepala. Keruping putih yang seakan-akan kelemumur yang tebal akan tumbuh disekitar kulit kepala. Walaupun anda menggunakan pelbagai jenis syampoo  ia akan tetap tumbuh semula. Inilah masalah Psoriasis, bagi kaum lelaki masalah ini boleh menyebabkan mereka rasa rendah diri kerana ia sangat menganggu penampilan diri.


Ramai yang keliru akan penyakit kulit ekzema dan psoriasis. Walaupun coraknya seakan sama tetapi jikalau diperhatikan betul-betul ia masih ada perbezaan. Penyakit ekzema masih boleh dirawat dan akan hilang. Psoriasis sememangnya penyakit yang sudah diiktiraf penyakit kulit tertua didunia. Ia penyakit kulit yang tidak boleh berjangkit melalui sentuhan. Namun begitu penyakit ini adalah penyakit yang berulang-ulang . Apa yang boleh dilakukan adalah dengan melakukan langkah-langkah pencegahan untuk mengelakkan ia dari menjadi teruk. 

SET PENYAKIT KULIT PSORIASIS SHAKLEE

Di Shaklee, terdapat vitamin-vitamin yang boleh membantu untuk mengatasi masalah penyakit kulit ini  Seperti VIVIX. Keupayaan VIVIX untuk memperbaiki DNA - DNA yang sudah rosak. Vitamin B pula membantu mengurangkan stress anda. Psoriasis akan menjadi lebih teruk apabila tubuh badan selalu menerima tekanan terutama emosi anda. Vitamin C akan membantu menghasilkan sel kulit baru dan kolagen untuk kulit. Vitamin E akan membantu mengatasi masalah kulit dan Vitamin Omega akan membantu masalah radang kulit. Nutriferon pula akan membina imun untuk mencegah sebarang penyakit dan menguat kan imunisasi tubuh badan.







Sila klik link dibawah ini untuk mengrtahui maklumat produk dengan lebih terperinci.


TESTIMONI PSORIASIS

Apakata mereka yang mempunyai masalah Psoriasis setelah menggunakan produk di atas?

Bagaimana Untu Mendapatkan Produk ini?

No comments:

Blog yang sangat lama tak di update!

Harini 24 Ogos 2019.... Lama dah tak menulis di sini... sampai terlupa nak log in blogspot ni macam mana...aduhai... ini lah blog perta...